Obiady

Szanowni Państwo,

posiłki dla dziecka należy zamówić poprzez system ZamowPosilek.pl.

Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:

https://liblink.pl/0jKal5O5RU

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):

jak się zarejestrować:
https://liblink.pl/6k0W9YgMHN

jak płacić i zamawiać posiłki:
https://liblink.pl/8O8AmZrao2

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.

Zamówienie i anulowanie   obiadów  jest możliwe do godz.8.00 w dniu wydania posiłku.

Na pierwsze (wpisujemy ilość dni) dni od rejestracji, aby dać Państwu czas na zapoznanie się z aplikacją www.zamowposilek.pl przyznajemy debet w wysokości (podajemy kwotę udzielonego debetu) zł, a więc możliwość zamawiania bez konieczności dokonania wpłaty. Środki wykorzystane z debetu należy spłacić, aby móc złożyć kolejne zamówienie.

(Debetu nie widać na koncie, stan konta będzie 0zł. Nie oznacza to, że debetu nie ma. System pozwoli złożyć zamówienie do maksymalnie (podajemy kwotę udzielonego debetu) zł)

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
 Jak to zrobić:
-w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne)  należy wejść w Sklep Play (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep App Store.
-następnie wyszukać zamowposilek.pl z ikonką  
-kliknąć zainstaluj i otwórz
-pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę Pomoc  Wyślij wiadomość. W Pomocy znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę Pomoc.

Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl